Storm och BVC!

datum: 2009-10-05  tid:  16:06:08

Måndag idag och ny vecka.
En hel del inplanerat denna veckan.

Imorse när jag var ute med Divis så möts jag av det här..



Resten av vårt träd har blåstomkull, förra gången det blåste så delade juh trädet sig, men nu orkade det inte alls mer. Så vi har juh att göra i veckan, det kan juh inte se ut såhär iaf.

Vädret är iaf bättre idag, solen skiner och blåsten har lugnat sig.
Jag promenerade till bussen och det var inte alls så kallt som jag trodde, blev nästan lite varm av att gå.
BVC-besöket gick bra, vår prins ökar fortfarande bra i vikt, sen sist (1,5v sedan) har han gått upp 475g, så nu väger han 4780g och är 55.5cm lång.
Ingen liten prins vi har.. =)
dubbelhakan syns tydligt.

Ska fixa lite till innan prinsen vaknar.

Bild på han imorse efter maten
=)



Kram Från Oss



Postat av: Fridis

Nu är du igång i bloggen igen :- ) Det gillar vi. Sötnöts pojken.... Ahhh kärlek. Pusss

2009-10-05 @ 18:41:50
Postat av: Anonym

Åhh han e så söt =) Måste snart ses!!

2009-10-05 @ 20:56:11
Postat av: Liza

Så söt han är! Stora pojken!

2009-10-06 @ 11:25:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0