Tips på kvällsmat?

datum: 2009-10-06  tid:  11:47:15

Sitter och funderar ut vad vi ska äta ikväll, någon som har något bra förslag?
Min matfantasi är helt uttorkad.

Snart kommer mitt gudbarn hit, ska passa henne i någon timme då syster ska på utbildning, hon är så kär så kär så, och börjat gå har hon också gjort.
Dom var här igår och åt pizza, Daniella tyckte synd om hunden som inte fick någon mat samtidigt som oss, så hon tog en tugga själv och sen fick hunden en tugga. Det såg så kul ut så vi bara satt och skrattade.
Hon delar mer än gärna med sig.
=)

Inköp av mat står också på schemat då det varken finns bröd eller mjölk eller dylikt hemma, min kära sambo låter mig svälta (det var hans egna ord till sin kollega).
Tur jag har min syster som är snäll och kör iväg med mig och handlar, då min sambo glömmer det.
=)

Tvättmaskinen går på fullvarv, ibland känns det som man inte gör annat om dagarna, det går åt en hel del när man har en liten bebis, och då jag ofta har otur, dom få gångerna Vilmer kräks så gör han det nästan alltid på ig, mindre trevligt.

Vilmer sover bra på nätterna, dock vill han inte sova själv utan sova så nära mamma eller pappa han kan, han äter mellan 01-03 någon gång sen äter han inte förrens 05-07. De kallar jag lyx även om det är lite jobbigt ibland på morgonen för det är då som jag är tröttast. Men sen ligger vi och morgonmyser en stund sen sover han gått igen till vanligtvis 9-10.

Nu kom lilltösen.

ha en bra dag.

( Och alla ni som jag vet läser min blogg, men ni lämnar aldrig en kommentar efter er, de får ni gärna göra)



Postat av: Madde

haha nu har jag lämnat en kommentar =)

2009-10-06 @ 13:16:40
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Fridis

Jag med :- ) Love

2009-10-06 @ 18:32:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0