En dag i trädgården

datum: 2010-04-11  tid:  20:30:08

Hur fantastiskt har inte vädret varit idag då?
Så skönt att man vatt ute utan jacka
=)
Wihoo våren e nog här.

Helgen har sprungit förbi.
Spenderade fredags eftermiddag hemma hos mamma, då jag blev helt kass så fick mamma hämta oss så ja kunde vila en stund, så hon och Vilmer och Daniella lekte ute.

Lördagen var Svärmor och Svåger här.
Fikade på lite fruktsallad och glass.

Sen var det kalas hos Mormor och Morfar, bjöds på kaka och tårta.
Kvällen blev jag helt väck, fick super ont i halsen och så. Tur såå känns det bättre idag!
Tittade på Shutter Island sådär bra film, slutet var inte alls kul, eller är jag trög.
Haha

Idag så tog jag en fm vila då Vilmer verkligen strulat hela natten, började redan lite över 11 och halv 2 tror jag han somna, och imorse vakna han strax över 6 eller nått och vägrade somna om, somna om efter badet vid 11.
Men han har ändå varit pigg och glad.

Efter lunchen så drog vi till Solhaga och köpte lite blommor så nu är det lite vårfint iaf, väntar lite till att sätta fler.
Vi har vatt ute hela eftermiddagen, Vilmer har lekt ute för första gången och han njöt, Han var glad att Diva ville låna ut sin hundkorg så hah kunde sitta varmt och skönt där ute, och om han skulle trilla så var det mjukt =)

Kvällsmaten är i magen och jag smaskar på godis.
Nu blir det pics.



Vilmer och GammelMorfar


Vilmer myser i trädgården.



Postat av: Fridis

Jag måste med snart köpa blommor ! Det ser så härligt ut med liten i hundbädden , älskade liten =)

2010-04-11 @ 22:13:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0