Skärtorsdag

datum: 2010-04-01  tid:  13:07:16

Solen skiner så härligt ute idag.
Trots att det blåser och solen gömmer sig ibland är det riktigt härligt väder.

Gårdagen kom Fridis på kaffe, det är sådana stunder som förgyller vardagen.
En sann vän detta.
Glad att ha henne som vän, vatt vänner i flera år, hon var den första personen jag lärde känna när jag flyttade till Degeberga och det var i femman, sen har vi följts åt hela tiden, vi gick i samma klass på gymnasitet, sen var där ett uppehåll efter studenten men sen började vi umgås igen.
Visst vi har haft våra dunster vi också men har hittat tillbaka till varandra varje gång och det är jag väldigt glad för.

Dagen startade tidigt idag Vilmer ville upp vid 6, men drog oss till halv 7 då han fick välling, sen låg han i vår säng och mös med Divis medans jag tog på mig och så.
Sen har det varit full rulle.
Dock har han sovit väldigt länge nu, och han brukar bara sova i ca 1h, men har nu sovit 2h och sover fortfarande, men vaknar väl när som skulle jag tro.
Men han är juh lite förkyld så han tar väl igen sig.
Mitt älskade lilla troll!

Jag har hunnit duscha, plockat undan disken, druckit kaffe där ute, pratat med Mamma och Svärmor.
Ja se vad man hinner när dom små sover.

När han vaknar ska han få lunch sen ska vi till Mamma, och mysa lite, sen kommer väl bror någon gång under dagen. Passa på att träffa han nu när han är nere, han åker imorrn eller på lördag igen.

Om några timmar slutar Simon jobba för dagen och då ska vi ha hela 5dagar tillsammans.
Hoppas det är fint väder så man kan göra någon utflykt kanske.
Imorrn ska vi på middag tillsammans med Svärföräldrarna till Simons Farmor och Farfar.
Och vi ska även passa Nellan... mitt älskade lilla fadderbarn.
På söndag ska mamma bjuda på Påskmiddag!

Vilmer fick prova Kevins motorcykel när vi var där.
Det blir dagens bild.



Postat av: Madde

Vilken motorcykel!! Å vilken cool kille som sitter på den!!! ;)

2010-04-04 @ 21:54:21
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0