Stockholm

datum: 2010-04-20  tid:  19:41:21

Just för tillfället sitter jag och Vilmer uppe i Stockholm.
Åkte upp igår kväll med mamma och var uppe 02.00, Vilmer sov hela vägen.. =)

Befinner mig hemma hos Systeryster och hennes gubbe och dotter!
Ska vara här till fredag lunch, sen ska vi hem till vår underbara man/pappa!
Saknar han massor såklart, inte ofta vi varit utan varandra på dessa 5åren. Men alla mår bra av att vara ifrån varandra ibland.
Sakna e bra!
Men Hjärtat/pappa vi saknar dig massor.

Imorrn ska jag in till stan och träffa broren min!

Nu ska vi lägga på grillen och smaska i oss lite kvällsmat!!
Tycker inte alls synd om er där hemma som har snö just nu!

Love



Postat av: Madde

Tack för den du!!! ;)

2010-04-21 @ 07:30:18
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0