Vädret gör en såå mycket piggare

datum: 2010-04-08  tid:  10:22:59

Igår var det juh riktigt kanonväder.

Lite ledsen över att jag missade mammaträffen igår är jag fortfarande men vad ska man göra!
Så istället tog vi en promenad i det fina vädret, sen gick vi till Konsum och köpte bröd och vetefläta och gick hem till Svärföräldrarna.
Vi satt ute från halv 2 till klockan vart 5 tror jag, hur underbart som helst. Satt ute och fika och så, dock inte på veteflätan för jag glömde bort att jag köpt den, haha.. Blev en hel del skratt. Stannade till <3 slutade och dom bjöd på kvällsmat, Tacos. Sen fikade vi på veteflätan efter maten istället.
=)

Idag står inte så mycket på schemat
Har satt igång tvätten, och skulle behöva städa.
Men inte motiverad till det.
Liten sover sin fm vila nu, så jag sitter här och kladdar runder och funderar på vad jag ska göra. Kanske ta tag i tvättstugan, som inte blev gjort igår.
Hmm

Systeryster kanske kommer i eftermiddag!
Solen lyste så härligt imorse men nu verkar den som bortblåst, kanske kommer åter?

Det är dom små orden som gör ondast
Tror nog det?
Fick en förklaring och vet hur det är, men ändå, ont gjorde det!



Tummen är bäst.
Vår lille prins.



Postat av: Fridis

Ahhh jag vill krama honom !!!

Vad betyder det överstrukna , tell me =)

2010-04-08 @ 12:22:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0