21 augusti

datum: 2010-08-21  tid:  21:02:52

Far
Det är din födelsedag idag
Jag hoppas du firar den riktigt ordentligt i himlen!
Du ska veta att vi tänker på dig varje dag och saknar dig massor
Älskade Far


-----------------------------------

Haft storbesök från Stockholm nu i ett par dagar
Tommy och Delinda kom ner i onsdes och idag körde vi dom till tåget.
Helt underbart att få ha dom här.
Vanja sakna vi dock men hon fick ej ledigt från sitt nya jobb!
Vi har myst, ätit god mat, pratat skit, färgat håret (mer om det säger vi inte)
Igår var vi på Tivolibadet, mamma, bror, lillasyster var också med, helt underbar dag var det.
Både Vilmer och Delinda älskade det, eller ja Delinda gilla det mest i slutet, dock så älskar hon att bada igentligen så undra varför hon inte var glad alls!
Tack för att ni kom ner!

--------------------------------------------

Idag har vi spenderat hela dagen på Tosselilla.
Och vilket kanonväder vi haft
Blev solbränd i ansiktet och armar och axlar, tur det lägger sig och blir härligt brunt imorrn!
Så än är sommaren kvar lite iaf!

Nu är jag helt slut, då vi var uppe på tok förlänge igår, och skulle upp alldeles förtidigt idag, och Vilmer vakna inatt och ville inte alls somna, dock så låg han så härligt bredvid mig och bara mös.
Ska mysa ner mig i soffan med godisskålen och en bra bok!

Och helt galet, min son blir 1år om exakt en vecka.
Hallå, vart tar tiden vägen!
Jag hinner inte med något alls.

Tack och Hej!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0