Kärlek!

datum: 2010-08-15  tid:  19:37:59

Haft en underbart lugn vecka.
Bara jobbat 2 dagar resten av tiden har jag spenderat med dom bästa.

I fredes styrde vi bilen upp till Mamma och stugan.
Vi passa juh Nellan och visste inte vad vi skulle göra.
Så vi spenderade 1 natt där och gud vad skönt det var att bara komma iväg lite.

Igår hade vi Malin här!
Vi åt mat, drack vin, pratade, och bara mös.

Storhandlat idag och det är verkligen det tråkigaste som finns.

Sen gjorde Simon kvällsmat, kyckling, ris och jordnötsås dock blev inte såsen så god som på ROSEGARDEN!

snart dags för mig och min kärlek att äta där igen, han missa det senast då han blev sjuk!
Älskar verkligen deras mat!

Om 2v blir vår son 1år
VART TAR TIDEN VÄGEN!
Han lär sig så mycket från dag till dag nu!

Och just det, jag har juh faktiskt beställt en Iphone 4!
Hoppas den kommer nästa vecka.
Min mobil har typ snart lagt av helt.
Ibland går det inga signaler när det ringer utan står bara missat samtal, och när jag pratar med någon så bryts det.

Nu ska jag mysa i soffan med en bra bok innan jag ska sova då det är jobb imorrn 07.00!



Postat av: Fridis



jag dör snart dese - planera in en lek dejt med mig omgående =)

2010-08-16 @ 20:07:57
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0