Ledig

datum: 2010-08-10  tid:  20:02:01

Varit ledig i 2dagar nu.

Gårdagen spenderade vi i Tollarp.
Åt gott, spelade kubb, drack något glas vin, prata om sex.
Blev sent hem, och sen en liten som inte ville sova så kom i säng strax efter 2..
Lagom trötta idag.

Tog en tur till Åhus iaf idag.
Först tänkte vi gå en sväng där jag och Simon förlovade oss men dom hade inte "fixat" där ute så stigen var typ borta så vi kom inte fram med vagnen.
Så istället begav vi oss ner till Hamnen och Pråmen och intog vars en stooor glass.
Super gott och super härlig värme.

Skulle inom Ica Kvantum och handla kex och då fick vi en super härlig kort pratstund med Fridis, glada blev vi över att hon jobbade!

Nu har precis Svärisarna åkt hem.
Blev ett härligt spontant besök.
Bjöd på supergod (enligt mig själv och ja den fick godkänt av dom andra också) Hallon/rabarberpaj!

Nu ska ja slappa en stund framför datan sen dags att bädda ner sig då jobbepasset börjar 07.00 imorgon!



Postat av: Fridis



Det är ju ganska konstigt - hela veckan har snart gått och man har liksom inte fått till en enda kaffeflabb hur kan det vara så ? Jag blir snart galen på hur mycket fritid mitt jobb tar =) Hoppas du vet jag älskar dig ändå - stttooo kraammmis

2010-08-13 @ 11:20:40
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0