Sunshine

datum: 2010-02-04  tid:  11:13:17

Kunde man vakna upp till bättre väder?
Allt blir så mycket bättre av att solen skiner lite.
Dock så försvinner den ibland, men ändå.

Vilmer sov ända till halv 8 idag och ingen var gladare än jag
Det gör så mycket, då jag verkligen inte är en morgonmänniska, visst har alltid gått upp tidigt, eller ja vid 9 eller så, men 6 e väl lite väl tidigt.
Nu sover han igen, efter frukosten. Vatt på härligt humör nu på morgonen.

Så vad händer idag då?
Ev ska jag ta bussen till Tollarp och kolla på tyg tillsammans med syster, men jag har inte bestämt mig än.
Vågar jag åka buss i detta väder, Kristianstads busschafförer kör juh inte särskilt bra.
Vi får se det är ett tag till, ska va i Tollarp vid 3 iså fall.

Sitter här med mitt kaffe och funderar.
Inget speciellt planerat ihelgen. Någon som vill ha besök eller så?
Kanske skulle ta en tur till Ikea?! Ska införskaffa nytt soffbord, hylla till Vilmer, värmeljus då dom gått åt riktigt mycket nu i vinter. Simon gav mig köpförbud på värmeljus sist vi var där, för han tyckte vi hade så många, men hallå det ekar tomt i lådan nu.


Så gott folk om ni inte kommer fram på min mobil, eller jag inte svarar på sms, så e det för att min gamla funkar bara när den själv vill.
Men jag hoppas att min nya kommer redan idag.




Postat av: Fridisi

Mysig bild och du våga åka bussen =) Man blir mindre rastlös då =) KRAMIS

2010-02-04 @ 11:36:49
Postat av: Liza

Men gud så sött!

2010-02-06 @ 22:11:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0