Tummen!

datum: 2010-02-11  tid:  12:09:33

Vår lille prins är verkligen ingen nappbebis.
De e tummen som gäller.
Och visst det ser såå sött ut men ack vilket problem de kan bli att få han sluta med den.
Men men.



Nu har Liten smittat mig också med den hemska förkylningen. Det river i halsen och täppt i näsan.
Men de blir väl snart bättre, preparerar mig med Thé med honung och nässpray!
Vilmers näsa e dock lite bättre, men inte halsen, äcklig hosta har han, låter som halsen rivs i sönder. Sover inte så bra om nätterna pga hostan, inatt höll jag på med han i över 3h och han fick ingen ro alls.
Tacka Gud för nässugen!

Funderar på att ge mig ut en sväng idag, både jag och Vilmer behöver frisk luft för att bli friska.
Solen lyser juh så härligt och klarblå himmel, synd bara att snön förstör.

Vi säger även GRATTIS till Malin idag som fyller 19år.
Kalas på lördag

Beställt mobiltillbehör från Hongkong undra när dom kommer. Det står iaf att det är skickat nu!

Kanske skulle ta på mig lite kläder, ser ut som kom och hjälp mig och dö.

Får juh inte glömma att skriva.
Igår kom Hjärtat hem med Miranda choklad till mig, låg halv krasslig på soffan och han tyckte jag förtjänade det, kan man bli gladare?
Jag älskar dig så mycket Simon.
Vi för alltid.
<3



Postat av: Vanja

Hälsa Simon att han får sluta skämma bort dig :)

2010-02-11 @ 12:59:24
Postat av: Sannnnnnnnni

Vilken sötnos!

2010-02-11 @ 15:33:47
URL: http://sannisbella.webblogg.se/
Postat av: Madde

Nawew vad gulligt gjort av S!!! :)

2010-02-11 @ 19:38:46
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Fridis

Det lilla jag hörde av din röst idag var ack så förkyld ! Kurera dig gumsis ! Kramis

2010-02-11 @ 23:02:15
Postat av: Sofie Johansson

Miranda choklad? vad e de? Söt han e med tummen i munnen=)

2010-02-12 @ 12:47:57
Postat av: Fridis

Tack för ikväll =) Love

2010-02-12 @ 18:59:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0