Äntligen Fredag

datum: 2010-01-22  tid:  08:25:20

Nu är helgen på ingång, och det ser vi framemot.
Imorse var det inget kul att gå upp, Liten väckte mig strax över halv 5 och vägrade somna om, så det var bara till att gå upp och fixa mat och sen somna han om iaf en stund.
Men jag då, Ja lika trött fortfarande och ändå fick jag sova nästan 2h.
Men vad gör man inte för sitt älskade barn!

Igår var en lugn och skön dag, var bara hemma och tvätta och så.

Idag står det Kaffedejt på schemat
Mysigt att börja helgen med den bästa.

Vi behöver verkligen storhandla nu, nästan allt är slut, men lönen kommer på tisdag som tur är, eller ja min mammapenning och S lön.
Så då blir de att fylla frys och kyl igen.

Imorrn blir det kalas för Svärmor, men ska till stan en sväng först.

Mamma skicka jag på jakt i Sthlm då jag ej hittat svart body till Liten här hemma, men efter ett tag så lyckades mamma. Så de blev både en svart och en svart/vit randig. Tycker det är så fint.
Tack älskade mamma.

Nu vill Liten ha uppmärksamhet och jag behöver ta på mig något vettigare än pjamasbyxor..

Ha en toppenfredag.
Puss



Postat av: Madde

Mysigt med en kaffedejt!! :) Själv ska jag ha en tedejt idag!! ;) Tur att han somnade om ett litet tag iaf =) Kram TREVLIG HELG!

2010-01-22 @ 09:14:24
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0