BVC

datum: 2010-01-29  tid:  14:20:02

idag vart vi på BVC för 5månaders kontroll, allt var som vanligt bra med vår liten.
Nu väger han 7700g och är 66,5cm lång.
En glad kille var det BVC fick se idag, och även jag fick ha en glad kille i vagnen ända tills vi skulle gå hemåt, då var han så trött så han bara skrek men efter många om och men somnade han i vagnen.

Nu har han precis fått lunch, Potatis och Lax, dock ingen höjdare men kanske går bättre imorrn.
Va juh faktiskt första gången han fick samma detta.
Fick lite katrinplommon till efterrätt då magen krånglat lite så hoppas detta hjälper nu.

Fick även kallelse att ta svininfluensan till Vilmer, men vet dock inte hur vi ska göra, ska han få den eller ej, jag är dock inte positivt inställd till det. finns inga studier på hur det påverkar bebisar, och jag tycker nästan han är för liten.
Men det får diskuteras med pappan ikväll.

Nu ska min pojke sova.

Och du som kommenterar med olika namn hela tiden, jag bryr mig inte längre och tar inte åt mig.
Och du, jag vet vem du är, så skriv ditt namn istället.



Postat av: Liza

Vilken charming bild du har där uppe i headern!

2010-01-30 @ 21:19:23
Postat av: Therese o Nellie

Åh TACK :) Det är uträknat till den 11 aug, så det är några veckor kvar hehe. Kram

2010-01-31 @ 07:41:49
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0