Fredagen 15januari

datum: 2010-01-15  tid:  21:02:41

Min födelsedag igår var jätte lugn och skön.
Svärmor kom med tulpaner, fick min fina klocka av <3, en ljusrosa Jetset klocka

Fridis kom hit och spenderade hela kvällen
Det var underbart.
Vi åt, fikade på ICAKvantums gigantiska semlor, drack kaffe, färgade håret, snackade massor.

Dom allra flesta kom iaf ihåg min dag iaf.
Tackar för alla Grattis.

Idag har vi bara tagit de lungt, tvättar lite och handlat.
Vart inne på UR&Penn och minskade min klocka, köpte ny piercing, och örhängen.

Nu har jag precis fixat naglarna så jag e fin på dopet.
Imorrn blir de fullt upp, ska duka till dopet.
Sen kommer mina älskade syskon mecd respektive hem
Ska mysa med Delinda.

OCH VET NI
IDAG ÄR INTE HELLER EN VANLIG DAG FÖR DET ÄR DIVIS FÖDELSEDAG.
Skämde bort henne med extra hundben och så när vi vart och handlat.

(och som det ser ut så kommer jag låsa min blogg efter helgen, så dom som vill ha och inte kommenterat med mejladress har till på söndag på sig att göra det. Och jag kommer bara ge ut det till dom som kommenterat.)

Nu är det Let´s dance och ostbågar som gäller.



Postat av: Madde

Låter som en mysig fredag!!! :)

Själv hängde jag inte med i svängarna..så när kl var typ 2 fattade jag att det var FREDAG!!!! hahaha

2010-01-16 @ 09:26:41
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Sannnnnnnnni

Grattis till Divis i efterskott då! Hur gammal blir hon nu? Kram

2010-01-16 @ 10:04:36
URL: http://sannisbella.webblogg.se/
Postat av: Ina

Hej igen..jag fortsätter gärna läsa..om jag får..grattis i efterskott förresten..kram

2010-01-16 @ 17:57:31
Postat av: sabina

jag vill gärna fortsätta att läsa.......

2010-01-16 @ 21:31:44
Postat av: jessica

jag fortsätter gärna att läsa, min mail är; [email protected]



hälsa simon

2010-01-16 @ 23:01:59
URL: http://jeshaf.blogg.se/
Postat av: Sannnnnnnnni

Haha nej den brukar vara över nu =) men vissa e ju bebisar hela livet ;)

2010-01-17 @ 00:53:49
URL: http://sannisbella.webblogg.se/
Postat av: *Sofie*

Åh GRATTIS i efterskott!!!!

verkar ha varit en toppendag.



TACK för din gulliga kommentare i min blogg häromdagen=)



Jag tar gärna lösen här om jag får, så himla trist att du ska behöva sätta det bara efter dumma kommentarer=(

Hoppas att ni har en fin helg, Kram

2010-01-17 @ 12:03:54
URL: http://frusofie.se
Postat av: Fridis

längtar så efter en massa bilder nu =) Tack för en super fin dag ! LOVE !

2010-01-17 @ 14:57:42
Postat av: Emily

Hoppas ni hade en fin dag...=) Här kommer min mail adress [email protected] vill gärna fortsätta läsa..=) Tänkte på tisdag, har du tid för ett besök innan jag ska till optikern? Puss och kram

2010-01-17 @ 23:26:36
Postat av: [email protected]

Läser gärna

2010-01-18 @ 12:45:53
Postat av: Sofie

Jag fortsätter gärna att läsa din blogg om de e okej för dig, tycker de e hel mys att läsa om er lilla familj=) hoppas att dopet gick bra i söndags. Kram

2010-01-18 @ 19:03:56

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0