Måndag

datum: 2010-01-25  tid:  21:10:48

Nu är det måndag och ny vecka.

Denna veckan startade med frukost tillsammans med syster och lilltösen.
En riktigt liten busunge e hon, fast så kär mot sin kusin.
vet inte hur många gånger hon gick och pussa Vilmer när han satt i babysittern så sött det är..
Ska visa en bild en annan dag för just nu orkar jag inte fixa det.

Sen begav jag mig till BVC då det äntligen var dags för mammaträff.
Det var givande. Sammanlagt är vi 6mammor med bebisar, i ungefär samma ålder, vi mammor.. ja jag var nog yngst sen dom andra var väl ett par år äldre, men dom verkar vara super trevliga.
Vi pratade om förlossningen, den första tiden, mat m.m. Då vi missat dom första månaderna pga svininfluensan, men nu är det äntligen igång.
Vi ska träffas 7ggr ca 1g i månaden. Man vet juh aldrig kan juh bli så att vi träffas utanför dessa tider också.
Verkar iaf vara en trevlig liten grupp.

Sen var jag hemma hos mamma en stund, <3 kom också dit, hon bjöd på kvällsmat sen åkte vi hem igen.
Nu sitter vi här och myser i soffan och jag håller tummarna att Vilmer sover bättre inatt, då han vakna 3 och somna inte om förrens halv 5 inatt. Inte så jätte kul.

Har beställt ny mobil, hoppas den kommer snart, kunde ta allt från 2-15dagar.
Hoppas jag blir nöjd med den, har aldrig haft samsung innan men det återstår att se.

Nu ska jag fortsätta mysa med min Sambo.

Kramis



Postat av: Fridis

Min syster älskar sin samsung ! Håller tummarna ! love you sweettiepaj !

2010-01-25 @ 22:50:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0