Snö Snö Snö

datum: 2010-01-06  tid:  19:53:19

Nu snöar det igen, visst det är väldigt mysigt med snö, men räcker det inte nu?

Nu är dopet i princip klart, haft möte med prästen, beställt tårtor, nu ska bara dagen komma, och det är snart det med.

Hunnit med att vara sjuk ännu en gång denna veckan också, men nu har jag bokat tid till VDC för något stämmer nog inte, återstår att se.

Har äntligen bokat tid för vår massage vi fick i julklapp förra året, har juh inte kunnat använda de innan då jag varit gravid, men nu så. Nästa vecka e det dags, choklad massage ska det bli
Min kropp behöver verkligen det.

Skulle behöva boka tid till frisören också innan dopet, mitt hår ser inte så fint ut just nu.

Vilmer fick smaka banangröt nu ikväll och det gilla han.

Vatt ute och gått en sväng med vagnen och Divis nu i eftermiddags, divis blir som galen i snön, skönt var det inte så farligt kallt iaf.

Nu har lillen somnat och jag ska slappa lite i soffan.



Postat av: Johanna

Skönt att allt är ordnat till dopet! Jag känner mig så stressad inför det, är så rädd man ska glömma något. Trist att du är sjuk så ofta, men bra du tar tag i det och kollar varför det kan va så. Mysigt bild på Vilmer : ) Kram

2010-01-06 @ 21:22:36
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Madde

Hihi så söt han är... Hoppas att du mår bättre och att det inte är något allvarligt!!! :)

2010-01-07 @ 17:58:22
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Fridis

Vilken guldklimp !

2010-01-07 @ 21:28:09
Postat av: Fridis

Vilken guldklimp !

2010-01-07 @ 21:31:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0