The Baseballs

datum: 2010-01-12  tid:  08:32:37

Precis hittat ett band i min smak
Har ni inte lyssnat på The Baseballs innan så gör det..
=)

Tidig morgon idag också, 05.30
Lillen somna om vid halv 8, tänkte vad skönt nu ska jag också sova, ja visst fick nog sova 10min, för 8 vakna han igen
Sådär spännande, men allt för min son.

Igår kom mamma på kaffe, hade med sin fika, gottis. Sen var hon snäll och körde och byta elementet, så S slapp de när han kom hem. De tackar vi för.

Idag står inget alls på schemat.

Längtar tills imorrn, MASSAGE!
De behöver min kropp verkligen.
Tackar svärmor och svärfar och faster för barnvakten.
Känns himla skönt att veta att man har barnvakt, även om jag knappt vill lämna honom ifrån mig, men de behövs det också.
Ska planera in en dag, eller rättarsagt helg då vi ska ha barnvakt, så jag och S kan njuta helt av varandra, man behöver det. Även om det kommer vara svårt.
Gå ut och äta på Rosegarden, kanske en bio och sen bara mys, och SOVMORGON!
Men det dröjer nog ett tag till.

Och ni som lämnar kommentarer bara för att vara elaka har inget här att göra, och jag tar inte åt mig alls. Att min S skulle ligga med någon annan, ja eller hur. Han får nog tillräckligt med sex här hemma så han behöver inte de. Det är bara för att Du är avundsjuk på att mitt liv e så bra och ditt skit.
Som pappa skulle sagt: Släng dig i väggen-

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt perfekta liv.



Postat av: Thammy

Go sis. Ge dom vad dom förtjänar. Imrn kommer lillen till mig=)

2010-01-12 @ 09:49:35
Postat av: Madde

CATFIGHT!!!!! Bry dig inte om dom! Avundsjuka finns det något som heter! Dom klarar nog inte av att se din lyckliga underbara lilla familj!! :)

Idag ska jag shoppa Vilmer paket..Något önskemål..!?!?

Puss o kram ses snart!!

2010-01-12 @ 09:49:40
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Sannnnnnnnni

hahaha skratta åt de Desse =) de va ganska komsikt att man kan skriva nåt sånt. Vem är den skyldige??? Kram

2010-01-12 @ 10:44:52
URL: http://sannisbella.webblogg.se/
Postat av: susanne

nej skit i sånna jävlar.. Var som jag fick en kommentar när gabriel var liten.. Att han hade haft det bättre om han dött då han ser ut som ett missfoster precis som sin mamma..

2010-01-12 @ 11:45:34
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Mallan

Varför skriver du inte Siiiiiiiiiiimons namn?

2010-01-12 @ 12:55:15
Postat av: Fridis

Vilken idiot ! Vem e de som skriver det dumma ? Den somm e så korkad och inte kan säga det till daj är ju bara totalt lost in space !KRAM

2010-01-12 @ 15:03:05
Postat av: Emily

men what? vad håller folk på med?? suck, något som önskas till vilmer på söndag... kram

2010-01-12 @ 22:26:08
Postat av: Rebecca

Hej. Usch vad tråkigt med sånna kommentarer, men du gör rätt som bara skakar dig av dom. Det finns så mycket avundsjuka bland folk. Tack för din kommentar, jag håller med, ringen symboliserar ju kärlek och då vill man ha den på sig alltid. Ha en bra dag. Kram

2010-01-13 @ 10:59:40
URL: http://beskan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0