Vågade halvt.

datum: 2010-01-23  tid:  21:01:32

Mamma kom och hämta mig i fm och vi gjorde lite ärende på stan, köpte svärmors present m.m.
Sen var det dags för min klipptid.
länge snackat om att klippa av håret då det är så fruktansvärt slitet, men samtidigt så har jag väntat länge på att få håret långt så visste inte hur jag skulle göra.
Satte mig i stolen och sa till frisören, gör vad du vill, men inte kortare än page.
Hmm hur det slutade, jodå rätt okej faktiskt. Men mitt hår e borta, men dock friskt.
Så jag vågade halvvägs iaf.

Ska bjuda på en bild längre ner.

Sen har vi varit på kalas hos svärmor, bjöds på smörgåstårta och tårta..
MUMS.
Sen passa vi på att lämna Vilmer där så vi körde och storhandla så mycket lättare då.
Så när är kyl och frys fullt igen, SKÖNT!

Nu sitter vi med glas vin och Robinson, eller ja S kollar på det.
Jag ska pilla lite med foto och så.

Här kommer lite nya bilder.

Gröt är gott.



Divis är kär i Fridis




Vågade halvt.




Postat av: Fridis

Sjukt snyggt !! =) Bra jobbat gumman ! Jag är kär i Divis också ! Sjukt fin blev du !

2010-01-23 @ 21:08:17
Postat av: Madde

Fint ditt hår blev!!! Passar dig jätte bra!!!! SÅ söt Vilmer är hehe =)

2010-01-23 @ 22:33:02
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Johanna

det blev jättefint !!

2010-01-25 @ 20:28:22
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Monica

Vad fin du blev! Jättesnyggt.

2010-01-26 @ 11:01:54
URL: http://hassedotter.blogghavet.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0