Mys

datum: 2010-07-22  tid:  22:40:06

För er som inte förstod - Det var min sambo som la in förra inlägget/bilden
Han tyckte inte det var okej att bara förstöra vår buske på det viset.


Jag bara njuter varje dag nu, inte många lediga dagar kvar så..
Att ha människor omkring mig som jag älskar är det bästa.

Äntligen är vår Liten frisk, så skönt.
Nu har han äntligen börjat äta ordentligt igen, så nu är det inte bara gröt som gäller.

Söndes var vi på kalas hos Svärfar och Emil.
Mycket skönt att bara komma ut lite.
Bjöds på svärmors goda kakor som vanligt, eller ja Cheesecake var det denna gången.

Sen vart vi en tur upp till mamma och co i deras stuga, bara för dagen men skönt var det. Sen åt vi på den godaste pizzerian jag vet, Våxtorp. Riktigt goda pizzor.

Kiviksmarknad har haft besök av oss, men dock inget vidare kul alls. Hitta inget alls inte ens mitt favvo marknadsgodis.
Jo jag gjorde en ny husnyckel med Liza i Simpsons på =)

Mamma och lillasyster var här idag, färga mammas hår och pratade massa skit.
Älskar min mamma, okej lillasyster också
<3

Vi har spenderat kvällen i Åhus, satt och mös på stranden ett tag så Vilmer fick känna på sanden, men gilla inte det alls, var första gången han gjorde det så kanske går bättre nästa gång.
Sen avsluta vi kvällen med att köpa en glass.
Glassen i Åhus är extrem
Jag tog en kula men fick typ 5.
Orkar aldrig äta upp det.

Vilmer fick kladda med gröten idag, och sen badade han i vasken.
Då han såg "inte okej" ut!









Imorgon ska vi hämta vår nya bil
=)



Postat av: Fridis

Asssååå han är så söt med all gröt =)

2010-07-23 @ 09:57:24
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0