Dålig uppdatering!

datum: 2010-06-25  tid:  06:11:29

Dagarana går så fort och vi har massor att göra hela tiden känns det som. Dock bara roliga saker men ändå.

I måndes var Svärfar här och började fixa vårt vardagsrum, måla taket vitt och väggarna vita
I onsdes blev allt klart.
Jag blev såå nöjd, blev mycket bättre än jag trodde.
Fattas väggord nu som jag ska försöka hitta!

I måndes var jag på sista mammaträffen, dock var vi bara 3st då många redan åkt iväg och så. Men lika trevligt för det hade vi!

I onsdes kväll kom min biologiska pappa och hälsa på, 4år sedan jag såg han sist!
Det var trevligt, blev chockad över att han hörde av sig.
Så jag bjöd på kvällsmat och sen hinka vi flera liter kaffe och prata om allt mellan himmel och jord.
Som det ser ut så ska han även ner här mån-tors nästa vecka så då kanske vi ska träffas igen!

Igår var det dags för BVC
Liten väger nu 9500g och är 73lång.
Ingen liten kille längre.
Kurvan följer han perfekt.
Var även läkarbesök och fick massor av beröm.
Han är alldeles perfekt.
Läkaren hade mycket roligt åt hans skratt och ljud.
Det har juh vi här hemma också varje dag!
Vår älskade son!


Fixat doppresent också, ska bara göra klart det sista.

Vart har mitt minne tagit vägen?
var på BR för att köpa bollar till Vilmer, bestämmer oss för att ta dom när vi går till bilen då vi hade fler ärende istan, tror ni jag kom ihåg dom?
Nej, eller jo när vi kom hem

Midsommar idag och dagen starta 04.40, någon som är avundsjuk?
Syster kommer på frukost vid 9, sen ska jag hem till mamma en stund sen kommer Johanna och Jokke ikväll, ja Neo också!

Glad Midsommar på er alla.

Bildregn:

Rummet innan:


Efter:


Vår Liten



Postat av: Madde

Vardagsrummet ser MYCKET ljusare och finare nu! Jag älskar ju som sagt VITT! :)

Jätte fin på lillkillen!!! <3

2010-06-25 @ 08:53:27
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0