Kräftor.

datum: 2010-06-16  tid:  20:49:48

Underbara sommarsol!

Spenderat dagen utomhus såklart.
Först en lagom promenad i Öllsjö
Sen tog jag bussen till stan för inköp av nya shorts till Vilmer då dom andra var för små
Lunchade med Mamma och Lillasyster.

Hem till två gubbar som såg ut som kräftor
Då dom spenderat hela dagen ute på sjön.
Solkrämen hade dom med sig men den la dom i bilen
=)
Kränkt i oss tacos och jordgubbar
Nyttiga klubben

Vår diskmaskin kom idag
Ska installeras ihelgen

Nu ska jag slänga mig i badet

Det ska vara lika fint väder imorrn
Hoppas det också
Fast jag ska spendera 2h inomhus med att göra naglar.

Janne hånglar med hunden!

Vår Prins



Postat av: Madde

Låter som en mysig dag!! =)

2010-06-18 @ 12:38:39
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0