Semester!

datum: 2010-06-30  tid:  13:23:43

Vilket underbart väder vi har haft dom senaste dagarna.
Vi har inte gjort annat än njutit av det ute i trädgården. En hel del färg har det blivit på kroppen, men varför får jag aldrig färg på benen??
Hopplöst.

Haft en massa besök också.

Igår så blev det stan och fika med Emilia och köpte lite thing vi behövde.
Sen kom Fridis på kvällen och spenderade hela kvällen med mig/oss, det är kärlek det.

Idag står packning på schemat, tror jag är färdig, har lite kvar, sen är Syster snäll och dammsugar, så ja vi hinner nog innan vi ska åka.

Vi ska spendera 5dagar uppe hos Syster och hennes gubbe och Dotter.
Delinda fyller 1år imorrn och kalas för henne på lördag.
Söndag ska vi åka till Skansen och sen bo på hotell tills på måndag sen åker vi hem.

Malin är snäll och bor här och tar hand om vårt hem och vår andra bebis.

Det tackar vi stort för.

Nu ska ja måla tånaglarna

Älskar min man!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0