Vännerna

datum: 2010-06-02  tid:  10:16:53

Det viktigaste i mitt liv just nu är min familj och mina vänner.
Vännerna som står mig närmast som jag alltid bär med mig i hjärtat.

Var bara tvungen att skriva det, då mina vänner betyder så mycket för mig.

Har myst med mina vänner denna vecka.

I måndes var jag hos tandläkaren med Vilmer, hon sa massa bra att veta tips och sen kollade hon på hans små bissingar sen var vi färdiga, åter dit när han är ca 2år.

Sen gick vi bort på mitt gamla jobb och sa Hej. Alla boende var hemma eller kom hem så fick en massa kramar och alla var glada att se mig och jag att se dom.
Sen blev det kaffe hos Malin och Kevin, Kevin växer så det knakar, och gillar Vilmer gör han. Vilmer får då och då en klapp på kinden och lite gulli gull gull.
Så söt Kevin är, och han ska även hålla Vilmer men bara när Vilmer sitter still =)

Igår så var det full rulle hela dagen
SKulle igentligen åkt till stan för fika med Emilia men då det regnade massor så såg jag ingen mening med att dra ut vagn och allt och gå runt och frysa i stan.
Så efter lunch kom Emilia hit, köpte med sig Kladdkaka och vispgrädde så det satt vi och mumsa på med några koppar kaffe.
Blev en hel del mamma/barn snack
Glad att vi börjat umgås igen då hon var en av mina bästa vänner tidigare.
men tyvärr så växer vissa upp men inte andra eller något i den stilen.
Vissa vill leva vidare men andra stanna kvar i det gamla.

Sen kom Malin och Frida på kvällen,
Frida skulle hjälpa Malin med håret till hennes bal så dom provade lite igår och det blev hur fint som helst, Frida e såå duktig så.
Blev middag och några koppar kaffe till!
En massa prat om det ena till det andra.

Nu sitter jag och kollar resor till Stockholm då vi eventuellt ska åka upp där en tripp i sommar, så vi får se hur det blir. Hitta iaf tågresa upp och hem för oss alla 3 för knappt 900kr.
Som hittat. Får prata med min gubbe när han kommer hem!

NU KAFFE!

Har jag beättat att min son ta några steg själv med Lära gå vagnen?



Postat av: Johanna

Så duktig han är !! Tycker om dig också <3

2010-06-02 @ 22:02:29
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0