Värmer i hjärtat

datum: 2010-06-03  tid:  23:31:35

Imorse vaknade jag av att Vilmer står i sin spjälsäng och säger mama, mama, mama
Tårarna rann och jag visste inte vad jag skulle göra.
Min älskade lilla son.
Blir så glad
Det värmer riktigt mycket i hjärtat.

Så det har jag fått höra rätt så mycket idag och blir lika glad varje gång.

Tog oss en promenad till Sandhem och luncha med mamma
Satt ute och njöt.
Sen inom Kids Corner och köpte flaska och så

Hem och somna på soffan tillsammans med Vilmer
Vaknar och blir stressad, klockan är kvart över 5 och Simon kommer halv 6 sen ska vi till stan.
Ja stress stress stress
Men det gick bra ändå

Spenderat kvällen tillsammans med Johanna, Jokke och Neo i Tivoliparken
Köpte mat på Subway vilket dröjer riktigt länge till nästa gång då det var så fruktansvärt kasst att äta där idag, allt var slut, brödet kunde dom inte värma för det var grillat för mycket.
SKIT!
Hade en mysig kväll istan iaf som slutade med att vi körde hit här och drack kaffe och åt paj.

Nu har Vilmer nyligen somnat och det ska jag också snart, e jätte trött.

Simon har börjat sin ledighet nu, vilket innebär att han inte kommer jobba förens 2011.
Vi har två underbara månader tillsammans nu innan jag börjar jobba den 2aug.
Så vi ska bara njuta och ta var dag som den kommer.

Älskade DU!
Saknar dej så.
Du finns alltid i våra hjärtan
Dom få månaderna du fick var alldeles för lite
Du skulle blivit 2år idag
Och du skulle varit en stolt storasyster.
Din lillasyster kommer få höra allt om dej när hon är tillräckligt stor
Vilken fantastisk flicka du var
Minns den dagen då jag höll lilla lilla dej i mina händer, du fick plats i mina kupade händer
Du finns i våra hjärtan
Älskade Linneá

Nu säger jag Godnatt



Postat av: Fridis

Å älskade Liten. Jag vill höra höra höra =)



Njut av era dagar hjärtat !!! Love you

2010-06-04 @ 19:52:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0