Babysim

datum: 2010-03-02  tid:  19:57:05

Efter ett långt samtal med syster så mår jag lite bättre.

Begav mig till stan efter lunch då jag verkligen behövde komma ut. Så jag och Vilmer promenerade halvvägs till stan sen tog vi bussen sista biten, blåste för mycket.
Hitta en ny mössa och nya strumpor till prinsen.

Gick sedan till Tivolibadet där vi mötte upp S och så var det dags för babysim.
Det var en glad kille vi hade med oss hela vägen iaf. Han bara älskade det och det gjorde jag också. Trots att vi missat 2ggr så märktes inte det.
Vi fick dyka och allt.
Längtar till nästa gång redan!
Och det roligaste var nog att Glenn höll i det, det är min gamla simlärare sen jag lärde mig simma, dom lurade ut oss att rulla i snön och sen hoppa i badet för då var det inte lika kallt.. HAHA!. Sen hade han en del av utbildningen också när jag gick någon av mina simlärareutbildningar.
Och nu kanske någon undrar varför jag går på babysim om jag är utbildad själv, jo för att jag har inte just babysim, har allt från plask och lek och uppåt.
Sen vill jag gärna vara bland folket, då träffar man andra samtidigt.
Där var även 2st från föräldragruppen vi gick på riksens när vi väntade Vilmer, kul att se deras lilla tös.

Bjuder på 2 bilder, ja jag vet ser hemsk ut, men en massa tårar hela dagen resulterar i rödflammigt ansikte.



(nej han kissar inte jag lovar)

Mammas glada kille



Snart är det Hemmafruarna



Postat av: Johanna

Han ser överlycklig ut ! Skönt att han var frisk idag så ni kunde gå dit. Skit snyggfärg på ditt hår : ) Tack för kommentaren i min blogg. Kramar

2010-03-02 @ 20:29:53
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Vanja

Mosters lilla prins, vad glad han e :)

2010-03-03 @ 08:41:47
Postat av: Madde

Han ser ut att må hur bra som helst!! :)

2010-03-03 @ 18:53:45
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0