Ebba dagen

datum: 2010-03-06  tid:  21:31:48

Idag är det den 6mars, vilket innebär Ebba dagen!
Min Mormor föddes den 6mars och hette Ebba
Så mamma har alltid sagt Ebba dagen till oss, eller ja mormors dag!
Så Grattis Mormor, sänder en Grattis Kram upp till himmlen!

Igår blev det Impulsbesök till Tollarp
Johanna och Neo
Ja och även Jokke en stund också då han kom hem från jobbet.
Vi hade en super trevlig eftermiddag, eller ja jag hade det iaf.
Massa skratt och så.
Kakor som blir till flytningar, tavlor som ej kommit upp. Naken foto på FB!
Simon kom och hämtade mig då han slutade tidigare, så vi träffades allihop, och det var trevligt dock bara en kort stund.
Detta är en super duper trevlig tjej jag fått lära känna, eller ja håller på att lära känna. Är super glad för det.
Hon har en underbar son som är 2mån yngre än Vilmer.

På kvällen blev det hemmagjord på pizza, dock inte med burk köttfärs (johanna och jokke fattar)

Idag blev det lite måsten sen hem till Svärisarna, blev någon kopp kaffe och så.

Fick för mig att möblera om sovrummet men dock gick det juh inte som jag ville, riktigt drygt. Men Men! Så får ha det som det e nu!

Nu sitter vi och myser i soffan med lite gott vin och Andra chansen i Melodifestivalen, riktigt drygt nu hört låtarna 3ggr men verkar inte som det räcker.

Kvällsmaten är uppäten nu ska vi snart smaska i oss Vaniljglass och Hallonsås.

Fridis - Jag avskyr din Mobil.
Du kan få låna min gamla när jag fått min nya!



Vart tar tiden vägen.
Vår Prins knappt 1mån gammal




Postat av: Madde

GULLUNGE!!! <3

2010-03-07 @ 08:57:01
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hade också jättetrevligt! Tack för att blogga, det är ju så vi träffades : ) . Haha ja vi fick oss allt ett par goa skratt haha!! Jokke tyckte också du var trevlig och verkade lätt att prata med.



Trist att inte kunna möblera om, köp lite nya inredningssaker, ex byta gardiner eller så : )



Han är så fin er prins!!



så söt du är!

2010-03-07 @ 10:05:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0