5 års förlovning

datum: 2010-05-26  tid:  07:24:27

Idag exakt om några timmar så är det 5 år sedan vi var nere på stranden i Åhus
Sitter på den stenen och bara tittar på min pojkvän och bara ler.
Jag är såå glad och så lycklig av att just jag får byta den ringen med han
Att det är mig han vill ha
Att det är mig han vill dela sitt liv med
Att det är mig han vill ha som mamma till sina barn
Att jag får bli den lyckliga

Jag är precis lika lycklig i dag 5år senare
Jag har fått bli mamma till hans barn
Vi har fått den alldeles perfekta sonen man kan få
och fler kommer det bli

Jag blev den lyckliga jag alltid drömt om

Att jag en dag kommer gå in genom kyrkan och se min blivande man där framme
Att jag kommer bli hans fru
(Dock inte fru Svensson)
Det är en dag man längtar efter
(dock så blir det inte nu, det kommer när det kommer)


Simon
Jag är så lycklig över att fått dela dessa åren med dej, att fått bli mamma till ditt barn
Jag älskar dig idag, imorgon och för alltid
Din Desireé



Postat av: Fridis

Ååå vad fint !!!

Lite tårögd blev jag allt , gläds med er då man ser er lycka fortfarande när ni tittar på varandra !!

Bauta kram Fridis <3

2010-05-26 @ 11:47:59
Postat av: Sofie Johansson

ÅHH va de e härligt med kärlek:)

2010-05-26 @ 22:17:27
Postat av: Simon

Älskar dig med min prinsessa!

2010-05-27 @ 20:52:38
Postat av: Madde

Man får gratulera!!!!!! :) <3

2010-05-28 @ 09:35:23
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0