Färdig...

datum: 2010-05-04  tid:  21:03:29

Nu så ska min nya design vara klar
Jag är super nöjd. Färgerna är precis det jag ville ha och så.
TACKAR EMELIE så mycket för hjälpen.

Ni hittar länk till henne längre ner på sidan (till vänster).

Igår var Karro och hennes lille Lucas här på besök, jätte trevligt, längesen vi sågs, Lille Lucas hade växt massor juh!

Idag har Svärmor och hennes pappa varit här och tagit vår skit vi slängt på uppfarten (grenar m.m.) och kört till tippen.
Såå snällt av dom.
Sen bjöd jag på Kaffe och Kaka.
En trevlig dag helt enkelt.

Vilmer är inne i en liten gnäll period nu, dock inte super skoj men det vänder väl snart.
Han är glad hela fm sen vänder det. Tror det är tänder på G igen!
För ont har han någonstans, då han verkligen är ledsen.
Vaknar på nätterna och så, kommer inte till ro helt enkelt.

Imorrn ska vi in till stan och fika med en gammal kompis, ska bli super trevligt, hoppas på fint väder också bara!

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med min man och äta massa godis och titta på DH!

Love



Postat av: Madde

Din blogg är JÄTTE fin avundsjuk

Nawwee...stackar lillkillen!! Hoppas det snart blir bra igen!!!

Måste snart ses!!

Miss you <3

2010-05-04 @ 21:10:41
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Fridis

Mycket mycket fin sida =)



I lav you !

2010-05-05 @ 11:02:04
Postat av: Sanni

Super fint! Hoppas ni har en skön dag! Kram

2010-05-05 @ 12:40:41
URL: http://sannisbella.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0