Gud vilket inlägg.

datum: 2010-05-06  tid:  13:33:59

Ja sorry för mitt riktigt negativa inlägg i morse, men tyvärr är inte allt en dans på rosor.
I snart 2v tid har jag knappt fått sova något alls på nätterna, Vilmer vaknar och är skit glad och tar evigheter innan jag får han att somna om, sisådär 2h, och när han väl somnat, så vaknar han som vanligt vid halv 6.
Orken finns verkligen inte.
Och jag har inget tålamod, det går dock inte över på Vilmer, men min sambo har ingen vidare glad flickvän just nu!

Jag tackar min S som tog pappaledigt imorrn så jag kan få sova, det betyder massor.
Jag vill ha orken och energin till min son och sambo, men just nu är det tyvärr bara sonen som får det.


Jag mottager gärna bra tips ang ny barnvagn, en sittvagn.

Love



Postat av: Johanna

Så har jag det varje natt :)

2010-05-06 @ 22:34:02
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Sanni

Man absolut ha sånna dagar Desse =) Hoppas du sovit gott inatt! Kram

2010-05-07 @ 09:17:28

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0