Lördag

datum: 2010-05-22  tid:  09:38:23

Nu är helgen här som dom hade lovat att vi ska ha fint väder, men dock ser det inte ut så för tillfället.
Men det kanske ändras.

Mina pojkar sover gott, och jag är uppe.
Hungrig är jag
Men får snällt vänta på dom då det är godare att äta tillsammans.

Igår var vi hemma hos mamma
Jag åkte dit på eftermiddagen då det åskade ute och jag är livrädd för åska.
Vilmer visade sina nya kunskaper, då både mormor och "morfar" fick se han kunde ta sig fram på sitt eget lilla vis.
Han kryper numera men dock med ena foten in under sig själv.
Men då han tar sig från rum till rum så kryper han!
Min älskade lilla son.
Det har han gjort sen i måndes.

Mamma bjöd på pizza och det var nog den godaste pizzan jag ätit på länge.
Några koppar kaffe på det
Och en massa pussar från Daniella

Vissa människor borde tänka sig för vad dom gör eller ger sig in på.
Blir så irriterad när utomstående folk blir inblandade i ens egna problem.
Det är juh något man får försöka reda upp inom den familjen.
Ja nog om detta var bara tvungen!

Kanske skulle duka fram lite frukost, sätta på kaffet, eller kanske duscha först!

Visst är jag söt?!
Mamma och Pappas älskade prins!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0