Skit klippare

datum: 2010-05-17  tid:  21:20:37

Nu har jag äntligen landat i soffan för denna kvällen.

Efter en tidig start på dagen, sådär 04.55 så förklarar det varför man inte är så pigg.

Johanna och Neo kom efter lunch sen var vi ute på promenad
Sen fikade vi på mina bullar och prata skit.

Varit på Maxi och handlat blöjor, då dom hade bra pris på det =)

Sen skulle jag ge mig på att klippa vår gräsmatta, eller ja åker kanske jag kan kalla den. Kom iaf nästan helt färdigt och då lossnar handtaget på ena sidan.
SKIT KLIPPARE!
Tur så e det den lilla biten som fortfarande ser ut som en gräsklippare som inte blev klippt.

Nu ska jag trycka i mig lite Twixglass.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0