SOL

datum: 2010-05-18  tid:  14:21:59

Hur underbart var det inte att vakna till solen imorse då?
Var hur pigg som helst när jag vakna imorse, och det gjorde min dag!

Karro och Lucas kom på besök i förmiddags, tjabba massa skit och drack kaffe.
Riktigt trevligt.

Sen har jag mest varit ute i trädgården med Divis.
Vilmer sover middag nu och har sovit lite mer än en timme, han ville inte sova i förmiddes så han tar väl igen sig nu.

Prata med svärmor och dom ville bjuda oss på middag och det tackar man inte nej till.
Så när vilmer sovit färdigt och ätit mellanmål så ska vi promenera bort där och vänta in gubben.

Och ikväll så var det visst någon som tyckte vår bil var smutsig, så jag skulle visst städa den.
Hmm
Jaja får väl göra henne sällskap om hon ändå ska städa sin, och vår är inte städad på länge så kanske e dags?!

Fridis ska få sin present också som hon skulle haft för ett tag sen.
Hoppas hon blir glad för den
Den kommer från hjärtat!

14 arbetsdagar kvar för min gubbe sen ska vi gå hemma tillsammans i 2mån!!
Längtar så.
Har hur mycket som helst vi ska göra.
Både roliga och tråkiga saker.
Men börjar semestern med det roligaste av allt
ULLARED!
Ni kommer bli uttjatade om Ullared innan jag ens kommit dit.
Hitta massor i deras blogg, nyheter och så.
Undra hur mycket av det man hittat där finns kvar i varuhuset när man väl kommer upp!


Lillebror är på hemmaplan!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0