Tjugo över 5

datum: 2010-05-10  tid:  11:22:38

Ja då startade vår dag idag.
Dock var jag inte lika trött som dom andra dagarna.
Trots lite vakentid inatt också, men vad gör det om hundra år?

Vilmer har blivit riktigt snorig, och hade lite feber nu imorse, hoppas den försvinner fort

Tagit hand om disken och startat en maskin tvätt.
Tvätthögen bara växer och växer, aldrig helt tomt där ute.

Skulle behöva sätta mig och pilla med fotona, så dom kommer in i album och så, men vetifan om jag orkar.

Skulle behöva gå till apoteket men just nu orkar jag inte, mamma kunde fixa det när hon slutat, så får vi se hur jag gör.
Vilmer e kanske lite piggare när han vaknar.

Kaffe vill jag ha, kaffefilterna är slut, och igår kväll använde jag sådan som man får till kaffekokaren men gud de gick juh igenom såå blev typ halvt kaffesump inget gott, kanske kan be mamma köpa det också?

Nu kom posten kanske kan gå ut och hämta den och se om där står något roligt?

Min son är verkligen det bästa som hänt mig, Älskar han så mycket.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0