Under konstruktion

datum: 2010-05-02  tid:  21:05:44

Ja som ni ser håller jag på att få ny design, denna gången gör jag inte den själv då ja hitta en tjej som gjort super fina designer.
MEn hon är inte färdig utan fortsätter imorrn.

Tack än sålänge Emelie, super fint!


Dagen har varit kanon idag.
Hunnit med massor, rensat rabatter, klippt gräset (ja det blev färdigt, lånade svärföräldrarnas klippare), ätit glass i Åhus, kvällsmat, tagit en cider, duschat, duschat Liten, Nattat Liten.
Så nu myser vi i soffan med gräddbulle, Marabou Polka, stor godisskål, andra choklad, visst låter det nyttigt.

By the way, Vilmer åt vår kvällsmat och han gilla det, så pappan i huset fick nog toppbetyg på sin mat.
(dock så vart det mitt recept)
=)

För er som undrar så har Åhus öppet för glass 12-18 varje helg. (tror det var 12 iaf, men säker på sex)

Love



Postat av: Sanni

Super fint! Liten är såå fin Desse! Hon hette Lotta Magnusson den BM 65+ kändes det som och hon kunde inget inom de området som jag vill de ska kunna, så de kändes inte alls tryggt =( Kramis

2010-05-03 @ 14:56:37
URL: http://sannisbella.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0