10-11-11

datum: 2010-11-11  tid:  09:55:59

Riktigt tjusigt datum det dära.
Idag har jag satt som datum att en bebis ska titta ut, undra om det blir så tro!

Har jobbat hela veckan, och skulle jobbat idag också men unna mig en semester dag då jag känner att kroppen behöver det och att jag vill vara hemma med min familj.
Så jag är ledig till måndagmorgon nu
Njuter!

Är på jakt efter ny kakelplast, någon som vet vart jag kan finna det?
Även snygga gamla burkar av dess olika slag.
Mycket färg ska det vara.
Så har ni några tips så kom med dom.
Tack!

Har en del projekt här hemma som jag skulle vilja göra, ett blandannat i köket, och sen lite till.
Så får se, köket kanske jag kan börja redan idag med om jag hittar min kakelplast jag vill ha, eller fastnar för en annan.

Har en gammal brudkista också ute i garaget som jag hade tänkt ta in, men den ser förjävlig ut och tyvärr finns det inte utrymme att måla den ute i garaget förtillfället.
Varför? Fråga systran min.
=)

Har fått tag på en annan gammal koffert i läder som är så fin, men kan inte bestämma mig om jag ska ha den eller inte, och var!

Nu ska jag göra vid mig och så, har ett ärende klockan 12.00

Bye!



Postat av: Sanni

Spännande, vi får väl se =)

Markislagret har mycket roligt i burkväg (iaf sist jag va där) bra priser också. Roligt att du blandar gammalt o nytt, längesedan du la upp lite bilder på ert fina hem ;) Stor kram ha en skön dag!

2010-11-11 @ 13:37:45
Postat av: Vanja

Jag ska snart flytta mitt skrot ;) Och dessutom har jag en verkstad på över 200kvm så du kan måla din kista här :) Tack för att ni finns. Älskar er. Puss

2010-11-13 @ 09:51:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0