101010

datum: 2010-10-11  tid:  21:24:43

Dagen då Vilmer bara gick och gick och gick
Helt och hållet själv, bara ställde sig upp och tog några steg.
Innan har han gått mellan oss och så.
Men igår när jag var på jobbet så fick jag film av S där Vilmer går typ rakt över hela vardagsrummet.
Om jag blev tårögd.
Min bebis börjar bli stor
Han har gått massor idag också.
Verkar som han inte är så rädd längre, utan kan mycket väl bara släppa taget och ta några steg.
STOLT MAMMA!

Äntligen fixat vid naglarna idag.
Dom hade verkligen blivit långa.
Nu är dom sådär härligt fina igen!
Och Alexandras nya studio är såå mycket finare än den gamla.

Att vara trött är normalt när man är småbarnsförälder.
Det är spök på nätterna - tidiga mornar - massa bus och lek - knappt någon middagsvila.
Så om jag är gravid
Nej jag är bara en helt vanlig småbarnsförälder, så du, vänta bara!!
=)

Skulle till tatueraren idag, men självklart hade han stängt.
Så imorrn efter jobbet blir det att köra dit igen.
Nu har jag iaf bestämt mig och är redo

Min syster och hennes familj kommer till Skåne och stannar här
Hur bra låter inte det?
Kommer ganska snart troligtvis.

Saknar mitt långa hår massor
Funderar på att sätta i löshåret igen, men då måste jag beställa vax och låna tången.
Fridis hjälper du mej?

Min älskade son.
Finns det någon sötare.


Hallå, någon där?
=)



Postat av: Fridis

KLART jag gör =)



Du kan få mitt lös hår ja hade det kvar i vittskövle =)

eller så kanske ja ska spara det tills ja ska gifta mig , ahhh ja vill se honom gå ! KAFFE DEJT !

2010-10-11 @ 21:43:07
Postat av: Sanni

Ok då Desse ;) Jag tycker du ska börja göra naglar hemma sj, så kan jag bli kund ;) ! Kramis

2010-10-13 @ 07:34:22
URL: http://sannisbella.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0