Oktober

datum: 2010-10-03  tid:  22:39:31

Ny månad.

Att dagarna går fort märks.

Men man hinner trots det med det mesta alltid.
Man jobbar, umgås med familjen, umgås med vännerna, tar hand om hemmet, och oftast har man ändå lite tid kvar av dygnet att bara ta det lungt och va.
men ändå gnäller man?
Ja det är vi människor det!

Malin och Kevin var här i fredes, och det var så kul för det var längesen
Kevin var så snäll och omtänksam mot Vilmer
Lekte så fint trots dom skulle ha samma leksak!

Johanna Jokke Neo var här igår och spela spel och prata skit som vanligt.
Alltid lika kul att umgås med dom!

Har jag sagt att jag bara älskar mitt jobb
Helt underbart jobb, goa kollegor, goa boende och bra tider (för det mesta iaf)

Veckan jobbar jag fullt ut.
Bara ledig torsdag, och jobbar sen helg och det innebär till 23.00
Hrmmff!

Nu ska jag krypa ner och hoppas få sova lite själv, då min son är väldigt mysig på nätterna nu förtiden, vet inte varför men sover hur gått som helst hos oss men inte själv.

Hoppas ni haft en underbar helg.

Sötaste.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0