Tröööööttttttt!

datum: 2010-10-07  tid:  07:42:32

Jag sitter här och Vilmer röjer golvet.
Trött AB är jag, men det går juh över.
Har suttit här sedan fem i sex.
Vi har kört bil, sjungit, spelat, blivit arga, ätit gröt i hela köket, pratar i telefonen (Vilmer sitter mmm,ahh,ddd,baaa, och där imellan kommer det vovvov)
Allt är vovvov för Vilmer.
Katt-hund-oss-lampa-golvet- det är vovvov.
Vimlar = Vilmer
Låter såå sött när han sitter och pratar med sig själv.

Idag är jag äntligen ledig
Ska inte göra något speciellt alls idag
Jo kolla fåtölj till mamma, hon behövde smakråd sa hon!

Gårdagen bestod av jobb, sen målade jag, sen bakade vi kanelbullar halva kvällen.
Super goda blev dom.
Grey´s började igår och det var toppen denna vecka.

Hade besök av bästaste i tisdes
Mat-snack-godis-kaffe-DH
Dese - vår gardin har nog trillat ner (simons ord)
Ja lika trevligt som alltid.
Love

Sitter och letar bland alla mina foto på datan, är ute efter en speciell sak men hittar dock inte det. Vet inte hur jag ska få tag på den.
Får hem och rota bland mammas alla foto!

Jag vill juh, eller så tar jag den enkla versionen.
Ex animo

Nu ska vi fortsätta busa, eller kanske borde ta disken också!

Fick lite tårar i ögonen när jag kolla på vissa foto
SAKNAR!


Min son äter mat
Hmmm



Postat av: fridis



vad pratar du om när det gäller ex animo =))



din son när han äter är en oslagar bild - i love it =)



sen när det gäller simon och er gardin och min halsduk jag tror jag gillar hans tokiga kommentarer =)



njut av lediga dagen ! I LOVE YOU

2010-10-07 @ 07:54:32
URL: http://tadaaaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0