Maya

datum: 2010-09-05  tid:  19:26:45

Vilket underbart höstväder vi har, lite kallt men ändå så skönt i solen!

I fredes var vi på BVC med Liten, dags för 1års kontroll
Han vägde 10230g och är 76cm lång.
Sen fick han vaccination också, första benet gick jätte bra och andra blev han super ledsen, men det gick över ganska fort.
Fick ingen feber eller så, men var väldigt slö hela kvällen sen.

Har fått mysa med underbart söta lilla Maya också, så liten var hon, eller ja igentligen inte kanske, då hon vägde mer än Vilmer gjorde, men kändes så liten.
Har Vilmer verkligen varit så liten?!
Fikade gott och så!

Igår var det jobb ett par timmar sen begav vi oss till Stackdala och promenerade, riktigt härligt, ett tag sen jag var ute i skogen och gick!
Vi köpte baguette med oss så satt vi där och mös.
Hade hoppats på att få kaffe efteråt men nej det blev det inte denna gången så vi körde inom Svärmor istället och sa hej!

Idag har gubben och mamma och co, hämtat hem bränne så vi ska klara vintern!
Medans dom gjorde de så passa jag på att dricka kaffe och prata med Fridis!
Vi mös på bullar och bara att vara!

Åhh får juh inte glömma att skriva, i torsdes när jag kom hem från jobbet (fick jobba över 1timme) så överraskade Simon mig med att ha köpt ett nytt Thomas Sabo armband, ett med rosa stenar. så vackert och så glad blev jag!
Har världens finaste pojkvän!



Haft en skön helg och bara njutit!

Nu ska vi trycka i oss kvällsmat!



Postat av: Madde

Åhh vad fint o vad gulligt av S :)

2010-09-06 @ 21:44:16
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0