Ullunared

datum: 2010-09-11  tid:  22:43:12

I fredes fick jag och hjärtat ett ryck så vi körde till Ullared (bestämde de i torsdes).
Vilmer lämna vi hos farmor och farfar.

Vi hitta massor.
Massa kläder till Vilmer, sist vi var där uppe hitta vi typ inga kläder till han.
Däremot hitta inte jag så mycket, någon tröja och leggings bara.

Vi hitta super fin och billig overall till Vilmer.
129kr kan det bli billigare?
en riktig vind och vatten tät, tjock fodrad, skydd på knäna och så.
Svart/grön
Sen fick han jacka och termobyxa
Blå med stjärnor.

Massa byxor, tröjor, strumpor, pyjamas, bodys.
Några leksaker.

Sen hitta jag super fina gammelrosa gardiner till sovrummet, och tur så fanns där även kuddfodral.
Så äntligen fick jag rosa i sovrummet, passar så bra ihop med det bruna.
Vardagsrummet fick en ny svart kappa med gröna detaljer (löv tror jag det var).
Nya fina ljusstakar, sådana höga till blockljus.
Schampoo, balsam, tvål, ansiktsmask, nagelset, nappflaskor, filt, skötbordsöverdrag i Barbapapa.

födelsedagspresenter till Daniella.
Även hon fick en overall, dock svart/rosa.

Thélåda, super fin med fack för thé-påsar i svart trä.

Fyndade Bobbys schampoo och balsam för 10kr/st, så hoppas nu det är bra.

Sen minns jag inte mycket mer.
Kom hem med fullt bagage iaf och några tusen fattigare.

Har tömt hela garaget idag, äntligen, gud vad kartonger och skit där var sedan Vilmers 1års kalas, och kyl/frys och så. Men nu är där tomt så nu kunde vi sätta ut några av Vilmers presenter där, som vi inte behöver ha inne!

Nu har jag precis suttit och sorterat med alla foto vi fick hem häromdagen.
Dock så har jag Vilmers kvar, vilka som ska in i hans album och vilka som ska till vårt.

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt vin innan det är dags att sova.

Fel håll?



Postat av: Johanna

Shampot och balsamet var ingen höjdare

2010-09-12 @ 13:25:41
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0