Underbara höstdag

datum: 2010-09-16  tid:  12:07:59

Nu är nog verkligen hösten här.
Det blåser ute, löver börjar tappa färg och trilla av, det blåser för det mesta ute.

Imorse fick jag sovmorgon och jag vaknar av att <3 har gjort nybakade bullar.
Visst har jag en bra man?
Ofta när jag har sovmorgon så har han bakat och att jag vaknar av den underbara doften.

Nu ligger pojkarna och sover, då dom varit vakna sen 6.
Jag sitter här och funderar på vad denna dagen har att erbjuda.

Gårdagen spenderade jag i Tollarp hos bästaste Johanna och huliganen Neo.
Nu är det inte bara min son som är huligan.
=)
Inte skulle dom leka tillsammans, utan dom skulle leka att ta varandras leksaker eller klättra på varandra.

Kvällen erbjöd Miss Li i Tivoliparken.
Dock så var förbanden så dåliga att man tappade lusten att stå där i regn och rusk och vänta på Miss Li.
Men när hon väl började så hörde vi två låtar sen gav vi upp och körde och handla mat sen hem och kröp ner i soffan!

Är så sugen på att göra naglar.
Men vet inte vart, hon som är bäst är lite väl dyr tycker jag!
Men samtidigt så är det bättre att gå till någon som man vet är duktig än att gå till någon som är billig och sen ångra sig så får man gå dit igen!
Ja får fundera lite till helt enkelt.

Dags för Liten att få mat!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0