Fredagsmys.

datum: 2011-02-25  tid:  21:18:38

fredag idag och veckorna går så fort, tänk om solen kunde komma fram lika fort.
Denna kyla är inget kul längre, den är rätt så tröttsam, man har ingen ork i varken kropp eller själ.

Igår var vi på BVC med Liten.
Följer sin kurva perfekt och fick massa beröm för hans utveckling.
Han fick godkänt av läkaren.
=)
Ska få remiss till barnkliniken om 2 saker.
Så hoppas man får det snart så det blir klart.

Igår hade jag lilltösen på besök någon timme.
Vi busade massor, sen drack vi lite kaffe när hennes pappa kom.
När han kommer innanför dörren så säger han: Dese du måste hjälpa mig jag hör inte vad hon säger.
Och jag bara skrattar.
Då hade någon med breddialekt pratat in på hans telefonsvarare. Och dom prata väldigt fort också, men efter ett tag lyckades vi få fram nummret som han skulle ringa upp, det var inte lätt för mig heller att höra/hänga med vad hon sa, hur är det då för en stockholmare.
=)
Ett gott skratt fick vi iaf.

Har sprungit en sväng på stan idag, hitta massa fint att köpa till Liten såklart, men han har massor av kläder så han behöver verkligen inte det just nu.
Gick iaf inom glasbanken för en flaska vin, sen bort till Willys för storhandling

Nu lite ny färg i håret och nu är jag mer nöjd.
Nu ska vi mysa i soffan innan vi kryper ner.

Har en massa inplanerat ihelgen.
Ikea - Museumet.

* Saknar *




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0