Sara Varga

datum: 2011-02-20  tid:  20:45:49

Så bra och så sann låt.
Helt klart min favorit igår.
Fanns andra bra också.

Igår var det 30 & 50års galaj här hemma.
Syster fyller 30 och Plastispappa har fyllt 50.
Det bjöds på mat, kaka och massa gottis.
Ja hoppas ni hade lika trevligt som jag hade.

Idag så har man varit seg.
Har inte gjort något alls och konstigt nog känns det skönt.
Gubben har tvättat och hållt på men jag har inte haft ork alls, utan bara lekt och myst.
Och det är vad jag gör nu också, sitter i soffan och myser med gubben med en godisskål mellan oss.
Min lilla prins sover gott efter ett bad med sin mamma
=)

Jag har världens bästa familj, släkt och underbara vänner.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0