Dagisdags!

datum: 2011-01-18  tid:  21:11:12

Att lämna V själv på dagis är sådär kul. Han är ledsen och vill inte att jag ska gå, men när jag är utanför dörren så är han tyst igen. Dagispersonalen säger att det går jätte bra, han är lite ledsen ibland men att det går över lika fort.
Idag har han varit på dagis 10.15 till 13.30 själv, både ätit och sovit där, maten gick sådär han ät bara ris, och sen när de kom till sömnen så gick det inte lika bra, han var väldigt arg inne i "vilorummet" så dom fick gå ut med han därifrån och satte han i vagnen när han lugnat sig och då somnade han, sov dock bara 30min, men helt okej för att vara första gången!
Min prins blir stor.
Imorgon är det samma tider på dagis.
Han kommer bra överrens med dom andra, fast han tar gärna deras leksaker, men lämnar faktiskt oftast tillbaka dom!
Han kramas och pussas och så med en av flickorna.
Så gulligt att se.

--------------

Äntligen är hon hemma från sjukhuset, och hon mår bra.
Dock är allt inte som det ska, men det kommer förhoppningsvis.
Fick iaf veta att det varit en liten stroke hon fått, men inget som satt sig på hjärnan.

Dagarna går så fort nu, och snart ska jag gå tillbaka till arbetet igen.
Jobbar lördag söndag och sen går jag på helt igen på onsdagen!

Xoxo




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0