Krumelurens förskola

datum: 2011-01-10  tid:  21:35:17

Dagis gick så bra.
Vi kom samtidigt som ett annat barn, så dom gick in tillsammans och började leka. Dom matade varandra med luft, byggde klossar och rev alla fina saker på personalen byggt upp så fint. Vilmer gick till och med fram till andra mammor och bad dom om hjälp. Min sötnöt.  Så någon blyg son har vi då inte. Alla barnen lekte jätte fint tillsammans. Idag var där 7 barn varav 2 flickor. Den ena flickans mamma känner jag sen skoltiden.
Lärarna var jätte trevliga, vi satt och pratade så barnen fick leka och ta det lungt första dagen.
Kändes skönt att det gick så bra första dagen så får vi hoppas att det håller i sig.
Imorrn är det dags igen mellan 9-10 och då ska även Simon följa med, då han ej kunde vara med idag pga sitt jobb.
Har precis suttit och fyllt i en massa papper dagis vill ha.

Imorrn efter dagis så ska jag in till stan och lämna Vilmer till mamma så jag kan åka till ett möte på jobbet i någon timme, sen kommer min syster och hennes gubbe och min älskade guddotter på middag!

Ska inom Hemtex och Åhlens lite snabbt imorrn och se om jag hittar några fina gardiner eller något tyg.
Och Vilmer behöver fler byxor, så lite snabb shopping får det bli.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0