Sjukstuga.

datum: 2011-01-26  tid:  20:32:20

Dagis skulle startat idag för Liten, men då han har feber och kraftig hosta så får han snällt stanna hemma hos sin pappa som VAB för första gången

Inskolningen är klar iaf och har gått jätte bra, lite ledsen i början när man går men det går över lika fort, personalen är bra likaså super fina lokaler.

Helgen har jag jobbat så tiden har sprungit iväg.

Fridis var här på kaffe och låååååååång pratstund i fredes och det var bomull för hjärtat.
Att ha en vän som henne ska man vara glad för.

Söndagen spenderade vi alla syskon och respektive hemma hos mamma på söndagsstek, finns det något godare att äta?

Måndagen spenderade jag hos Neo och hans fantastiska gravida mamma.
Så snygg i sin nya frisyr och likaså magen som börjar växa. Det är så vackert att vara gravid, och när man ser någon annan är det så saknar man sin egen mage så mycket.
Vi pratade om massor, och det var juh bara sisådär nästan 2mån sen sist vi sågs.
Hur hinner tiden gå så fort?

Sedan bjöd syster på middag, lövbiff, pommer, b-sås. Mums.
Min älskade Daniella och Vilmer lekte massor.

Igår kom Svärmor och Svärfar och svåger med flicka på kvällsfika, dom hade mumsiga semlor med sig. Så super gott är det med ett par koppar kaffe till.
Vilmer visade Emil alla sina fina leksaker.

Idag och imorgon är det jobb för mig, sen ledig till söndag.

Nu ska jag återgå till mitt kaffe, choklad och Livet på BB!

Min älskade storebror med kusinerna.

Vilmer, Daniella, och Delinda




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0