Halva semestern

datum: 2011-07-18  tid:  20:51:57

Dålig uppdatering här ja, eller ja ni får iaf lite bilder då och då.
Just nu har vi semester och har kommit halvvägs in i den.
Det är så skönt och vi njuter bara av dagarna som kommer, hunnit hitta på en hel del och mer återstår.

ystad djurpark var vi på tillsammans med min syster och hennes familj och Emilia och hennes lilla Maya.
Vi hade en trevlig dag och hade tur med vädret, det var mycket bättre i ystad än Skånes djurpark, för barnen iaf.
"Vanliga" djur som dom kan stötta på var som i princip, dom flesta iaf.

Vi har varit ett par vänder inne i stan nu när det varit Kristianstadsdagarna, V åkte karusell med mostern sin och det uppskattades.
Ätit langos som är tradition och även kina wook.

Var i Ronneby tillsammans med hela min familj i princip, gick på Tosia Bonnadan, coh hälsade på mammas morbror Kent.

Har varit och hälsat på min biologiska pappa mitt ute i ingenstans, V uppskattade det iaf, då där var både traktor, lastbil, häst m.m.

Varit på lite andra marknader också, sådant som hör sommaren till, hittat lite tröjor till V och jag fick mig ett par nya solglasögon då V bröt dom andra.

Ny dator fick inhandlas då V tog i sönder den andra, slet av tangenter och så, och dessutom behövde vi nog en ny då den andra var hur seg som helst.

Just nu har vi landat i soffan med lite vin och marknadsgodis, då vi är helt slut efter en tur på Kiviksmarknad.

Varför har inte blogg.se släppt iphone app än? Jag sitter juh knappt vid datorn längre och skulle verkligen uppskatta en sådan, annars får jag väl byta bloggsida??

I veckan åker vi till Öland och stannar ett par dagar, ska bli så skönt att få komma bort och bara vara, även om man är det hemma också så finns det ändå saker som måste göras.

Och vi har äntligen fått våra fönster som ni vet och jisses vilken skillnad det blev, såå fint och så vitt!

Ha det toppen och hoppas ni finns kvar trots dålig uppdatering.



Postat av: Fridis



ja är alltid här & tar del när ja saknar dig för mycket honey <3

2011-07-19 @ 01:04:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0