Soooool

datum: 2011-07-19  tid:  21:25:05
Dagen idag har spenderats ute i princip hela dagen! Underbart väder har vi hart hela dagen! Började plocka undan i trädgården redan vid 8 imorse så vi kunde klippa gräset när vi ätit frukost och gubben gått upp, så gräset är klippt, allt undanplockat och är fint ute! Dock kom jag på att jag glömt vattna mina blommor ikväll så får nog gå ut & göra det när jag skrivit färdigt här! Hitta ett par fina sandaler på Skopunkten också, rea hela 99kr! Haft Mikaela på kaffebesök, hon kom och hade paus med mig när jag klippt gräset :) tack för det! Sen har vi haft min lillasyster här hela kvällen, tagit ett glas vin och bara myst! Nu sover Liten och vi slappar i soffan, imorgon blir det tidig morgon då vi är bjudna på plättfrukost hos gubbens farmor & farfar! Sen är det packning som gäller hela dagen och handling av nödvändiga saker att ha med oss och så ska vi lämna vovven till Tommy & Vanja, så ja fullrulle imorrn också. Nej vattna blommorna var det juh :)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0