Om 2 veckor

datum: 2011-06-15  tid:  21:12:28

Så går jag/vi på semester.
Ska bli så skönt.

Dagarna springer iväg och vi njuter av varje dag.

Har hunnit med att göra massor av roliga saker den senaste veckan.

Syster bal - och student
Hon var så glad och så fin, och gick ut med toppen betyg, kan inte vara en stoltare syster.
Hade en trevlig dag hemma hos mamma med god mat, och hela släkten samlad.

Skånes djurpark med Svärisarna.
V tyckte sådär om djuren men han tyckte det var super kul att springa och leka med farfar hela tiden.
Hade en trevlig dag iaf, och vi avslutade den med kaffe och glass i deras trädgård.

Druckit kaffe med Emilia
Jisses vad lilla Maya växer massor, hunnit bli 10månader redan.
V är så snäll mot Maya både pussas och kramas.

Häromdagen såg V bebis på TV och sa V bebis, frågade han om han ville ha en bebis, Ja mamma V bebis.
Tycker du mamma ska ha bebis.
Ja, mamma, bebis.

hmm är inte min sons vilja min lag?
Ja det tåls att tänka på.

Hunnit med lite trädgårdsfix också, fått nya blommor, och klippt kanter och så, skulle klippa häcken också men som vanligt när jag har något så går det sönder, så hoppas "plastis" kan fixa den.

Min Iphone är på Telenors service i Malmö hoppas verkligen jag får tillbaka den snart, känner mig tom utan den, då jag brukar kolla buss, och banken m.m i den, men men.
Förhoppningsvis tar det inte allt för många veckor innan den är hos mig igen.

Min Ziperall är förhoppningsvis påväg hem i min brevlåda snart.
Kommer mysa sönder den snabbt tror jag.
Måste vara hur skönt som helst.

Nästa utflykt vi ska göra är lätt till Ystads djurpark, då den ska ha blivit mycket bättre och mer, så det hoppas vi på och att det är fint väder så vi kan utnyttja badlandet.

Även en ny vagn är påväg hem till oss
Då V inte vill sitta i vagnen såmycket alltid, så vill jag ha en lättare vagn att köra, då vår Emmaljunga scooter är rätt klumpig eller ja stor iaf.
Så en ny med swivelhjul är beställd, så mycket skönare att köra.
Igentligen skulle jag vilja ha en Briospin då det är precis som vår första vagn vi hade, men då vi köpte scootern så valde vi mellan den och Brio men då hade inte Brio fullt liggläge som den har idag.
Men känns rätt onödigt att köpa en sådan vagn då han kanske inte använder den så mycket till.

Så den här kommer väl snart till oss.



Ska tömma kameran en annan dag så ska jag visa bilder från studenten och Skånes djurpark.






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0