Kärlek

datum: 2011-05-27  tid:  22:18:39

Igår var det på dagen 6år sedan som vi förlovade oss, nere på stranden på fågelreservatet.
En underbar eftermiddag med sol och kalla vindar, som avslutades med god mat på en restaurang.

Jag har verkligen hittat mannen i mitt liv.
Älskar han så enormt mycket.

Han överraskade mig med en super fin ring av Thomas Sabo, (har gnällt länge om att jag har massa fina smycken men inga ringar) jag bara älskar den.
Så den här ringen sitter fint på mig nu



Kvällsmaten åt vi på vår favorit restaurang Rosegarden, älskade Liten fick följa med, och var hur duktig som helst, han fick glass av Mikaela, och strösslet var godast tyckte han.
Vi åt så mycket att jag gick hem illamående nästan.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0